فروش ویژه کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND
بازار فایل
فروش ویژه کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND
پنج شنبه 17 آذر 1401 ساعت 5:34 | بازدید : 100 | نویسنده : بازار فایل | ( نظرات )

فروش ویژه کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND • • • • °°• فروش ویژه کابل نگهدارنده و شارژر موبایل فروش ویژه کابل نگهدارنده و شارژر موبایل › کابل نگهدارنده و شارژر موبایل فان طب ️ › · خرید کابل نگهدارنده و شارژر موبایل قیمت کابل نگهدارنده و شارژر موبایل سفارش کابل نگهدارنده و شارژر موبایل تخفیفانه کابل نگهدارنده و شارژر موبایل کابل نگهدارنده و شارژر موبایل › قیمت و خرید انواع کابل و شارژ با قیمت مناسب فروشگاه › معرفی بهترین قیمت کابل و شارژر در فروشگاه اینترنتی کالاتیک، فروش انواع کابل و شارژر اصلی با قیمت ارزان و کیفیت عالی در فروشگاه آنلاین کالاتیک › › لوازمنگهدارنده موبایل ⭐️ خرید لیست قیمت انواع نگهدارنده موبایل › › لوازم تقسیم بندی دوم هولدرهای موبایل و تبلت بر اساس نوع مصرف آن ها است گروهی برای نصب در خودرو بوده، دسته دوم مناسب استفاده بر روی دوچرخه و دسته سوم هولدرهایی هستند که می توانند بر روی سطوح صاف قرار بگیرند این نوع از نگهدارنده ها برای میزهای مطالعه مناسب هستند › › نگهدارنده شارژر موبایل نیکا › › پایه نگهدارنده شارژر موبایل ارائه شده در سه رنگ آبی ، قرمز و شفاف می باشد که وزن سبک و ابعاد مناسبش به شما امکان استفاده در هر موقعیتی اعم از منزل و محل کار را خواهد داد افزودن به سبد خرید تحویل اکسپرس ٧ روز ضمانت بازگشت پرداخت آنلاین تضمین بهترین قیمت توضیحات فروشگاه لوازم جانبی موبایل ، خرید اینترنتی انواع کابل شارژر فروشگاه اینترنتی موبوپرشین ، خرید آنلاین بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل موبوپرشین در خدمت شما عزیزان هست ، شما برای یک خرید اینترنتی امن و بهینه از نظر هزینه نیاز به فروشگاهی دارید که امکانات و هزینه مناسب در بستر لوازم جانبی موبایل و تبلت برای شما فراهم کند ، میتوانید › › معرفی انواع کابل شارژر موبایل مدل قدیمی و جدید › › · کابل اتصال موبایل لایتنینگ این مدل از انواع کابل شارژر و از نوع کابل مخصوص شارژ و انتقال داده‌ها و مخصوص محصولات اپل است و در آیفون به بعد، آیپد مینی ، و ، آیپد ایر و و آیپاد تاچ نسل به بعد از این نوع اتصال استفاده شده است اندازه لایتنینگ شبیه میکرو است › › کابلموبایلخرید انواع کابل شارژر موبایل آیفون و اندروید پخش تکنوسان › › کابلموبایل تکنوسان لیست کاملی از انواع کابل شارژ گوشی را با بهترین قیمت بازار در اختیارتان قرار می دهد علاوه بر خرید تکی، مغازه داران و همکاران گرامی نیز می توانند با ثبت نام در صفحه خرید عمده ، به قیمت های عمه تکنوسان دسترسی داشته باشند و خرید خود را به صورت همکار ثبت کنند


 

 
 
کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND، ارائه شده برای  موبایل های اندروید و آیفون (انتخاب مدل هنگام ثبت سفارش) . دارای گیره های مخصوص جهت نصب در اتومبیل و .. جهت فیکس کردن، قابلیت همزمان استفاده به صورت هولدر و شارژر موبایل ...
کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND با استفاده از یک ماده فلزی ساخته شده است که به آن اجازه می دهد انعطاف پذیر و در عین حال هنوز به اندازه کافی قوی باشد تا وزن یک iPhone  و گوشی های اندروید را تحمل کند. کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ظاهری متفاوت با دیگر پایه‌های نگهدارنده دارد و طول آن هم 50 CM است. این رابط باوجود سخت بودن، انعطاف‌پذیر است و با فشار می‌توان آن به حالت‌های متفاوت در زاویه‌های گوناگون درآورد. کابل‌ها یا سیم‌های رابط وظایف و کاربردهای متنوعی دارند؛ اما می‌توان گفت که شایع‌ترین و رایج‌ترین کاربرد آن‌ها برای کاربران، انتقال اطلاعات از دستگاه‌های هوشمند به کامپیوتر یا برای شارژ باتری آن‌هاست. از متداول‌ترین کابل‌ها در بازار باید به کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND اشاره کرد.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



برچسب‌ها: خرید ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار فایل و آدرس bazarfile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3847
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7954
:: باردید دیروز : 224
:: بازدید هفته : 7954
:: بازدید ماه : 12988
:: بازدید سال : 43537
:: بازدید کلی : 81383