فروش ویژه ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید
بازار فایل
فروش ویژه ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید
پنج شنبه 17 آذر 1401 ساعت 5:37 | بازدید : 81 | نویسنده : بازار فایل | ( نظرات )

فروش ویژه ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید • • • • °°• فروش ویژه ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید فروش ویژه ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید › › ستگردنبندعاشقانهست گردنبند عاشقانه طرح قلب و کلید جنس جنس استیل ضد حساسیت › › ستگردنبندعاشقانه خرید اینترنتی ست گردنبند عاشقانه طرح قلب و کلید استیل رنگ ثابت ضد حساسیت شامل ئو پلاک و زنجیر ارسال به سراسر کشور › › گردنبندستگردنبند ست عاشقانه طرح قلب و کلید فروشگاه اینترنتی › › گردنبندست گردنبند ست عاشقانه طرح قلب و کلید تومان استیل درجه یک روکش و پولیش مشکی طرح قلب و کلید طول پلاک های سانتی متری طول زنجیر های سانتی متری شیک و فشن بدون تغییر رنگ › › ستگردنبندست گردنبند عاشقانه طرح کلید و قلب فروشگاه اینترنتی › › ستگردنبند ست گردنبند عاشقانه طرح کلید و قلب تومان استیل درجه یک روکش رودیوم و آب طلا طول پلاک های سانتی متری زنجیر و سانتی متری بدون افت کیفیت عاشقانه و زیبا در انبار موجود نمی باشد › › قیمت و خرید گردنبند ست قلب و کلید گردنبند ست دختر پسری › › گردنبند دو تکه ای ست مدل کلید و قلب عدد بند رایگان گردنبند های دوتایی از انواع گردنبند های جدید با طرح های مکمل هستند که دارای معنی نمادین عشق و وابستگی دو فرد به یکدیگر می باشند این مدل گردنبند دو نفره ست قلب کلید گزینه ای عالی برای روز ولنتاین، هدیه تولد و است ابعاد گردنبند طرح قلب سانتی متر جنس استیل ابعاد گردنبند طرح کلید سانتی متر طول زنجیر سانتی متر › › تخفیف ویژه خرید ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید از تخفیف ها › › ویژگی های ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید – جنس استیل ضد حساسیت – پلاک و زنجیر طلایی و نقره ای – طراحی زیبا برای زوج های عاشق – طول زنجیر سانتی متر – طول پلاک سانتی – کیفیت ساخت بالا شرایط استفاده حداکثر تا ساعت پس از ثبت سفارش اقلام ارسال خواهند شد › › خرید گردنبند عاشقانه ست قلبی دو تایی همراه دو زنجیر رایگان › › ست گردنبندِ دو تکه ای دخترانه و پسرانه رنگ ثابت، که به نحو زیبایی مکمل یکدیگر هستند و کلید طلایی، درون قلب نقره ای جای گرفته و با هم مچ می شوند، این گردنبند شیک و فانتزی می تواند هدیه ای جذاب و البته عاشقانه برای مناسبت های مختلف مثل ولنتاین و تولد باشد › › ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید نقره ای از فروشگاه دیجی مد بوتیک › › مناسب با قیمت ، موقعیت جغرافیایی و سلیقه خود را به راحتی پیدا کنید خرید ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید رنگ بندی نقره ای و طلایی فروشنده دیجی مد قیمت هزار تومان نحوه خرید اینترنتی بوتیک جستجوگر لباس


 

 
 
ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید، پلاک و 2 زنجیر طلایی و نقره ای، طراحی زیبا برای زوج های عاشق، جنس استیل ضد حساسیت ...
گردنبند دو تکه قلب و کلید استیل رنگ ثابت و ضد حساسیت که از یک پلاک قلب نقره ای و یک پلاک کلید طلایی تشکیل شده است و می تواند هدیه ای زیبا برای روز تولد و روز ولینتاین و… باشد. این مجموعه گردنبند زنانه و مردانه از جنس استیل Stainless Steel بوده و کلمه ی I LOVE YOY به معنای "دوستت دارم" با زیبایی و ظرافت بر روی آن ها حک شده است. این زیور به دلیل ابعاد ظریف و طراحی ساده و زیبایی که دارد براحتی مورد قبول سلیقه های خاص قرار میگیرد. گردنبند زنانه ی این مجموعه قلبی شکل کوچک با ابعاد 30 میلی متر است که قلب به رنگ نقره ای و کلید به رنگ طلایی است. طول زنجیر این آویز 44 سانتی متر است. استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت، ظرافت در طراحی و همچنین استفاده از واژه ی "دوستت دارم" این مجموعه را به انتخاب مناسبی برای عشاقی که می خواهند یادگاری ای برای عشق جاودانه ی خود داشته باشند، تبدیل کرده است. همچنین زیبایی و خاص بودن  این محصول یک هدیه ی مناسب و جالب برای سالگرد ازدواج و یا هر مناسبت مشابه دیگر میباشد.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



برچسب‌ها: خرید ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار فایل و آدرس bazarfile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3847
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1790
:: باردید دیروز : 169
:: بازدید هفته : 1790
:: بازدید ماه : 6769
:: بازدید سال : 37318
:: بازدید کلی : 75164