بازار فایل
فروش ویژه پشه بند و آفتاب گیر خودرو
پنج شنبه 17 آذر 1401 ساعت 5:39 | بازدید : 92 | نویسنده : بازار فایل | ( نظرات )

فروش ویژه پشه بند و آفتاب گیر خودرو • • • • °°• فروش ویژه پشه بند و آفتاب گیر خودرو فروش ویژه پشه بند و آفتاب گیر خودرو › خرید آفتابگیر شیشه ماشین جدیدترین بادگیر و پشه بند تایی › خرید آفتابگیر شیشه ماشین جدیدترین بادگیر و پشه بند تایی خرید آفتابگیر شیشه ماشین که روی پنجره خودرو نصب می شود و از ورود نور آفتاب جلوگیری می کند، این وسیله بادگیر شیشه های ماشین نیز است که از ورود گردوخاک و حشرات موذی جلوگیری کرده و باعث می شود از سفر لذت ببرید › › خرید و قیمت پشه بند و آفتاب گیر خودرو از غرفه › › پشه بند و آفتاب گیر خودرو یک سپر توری مقابل شما و حشرت مانند پشه و مگش قرار می گیرد و میتوانید با خیال آسوده از هوای آزاد لات ببرین این مدل فری سایز بوده و برای اکثر خودروها قابل استفاده می باشد در هر بسته از این محصول عدد توری پنجره برای درب خودرو موجود می باشد جنس تولید آفتابگیر ماشین آفتابگیر آفتابگیر ماشین آفتابگیر آفتاب گیر همانطور که از نامش پیداست برای جلوگیری از میزان تابش نور به قسمت های مختلف بدنه خودرو نصب می شود این محصولات کاربردی غالبا به پنجره‌ های جلو، عقب و کناری ماشین شما متصل می ‌شوند تا پوشش و دید بهتری ارائه دهند › › تخفیف ویژه خرید پشه بند و آفتاب گیر خودرو از تخفیف ها › › پشه بند و آفتاب گیر خودرو هر بسته شامل عدد پشه بند برای تمام خودروها قابلیت حرکت شیشه بدون نیاز به باز کردن پشه بند جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید › › پشه بند و آفتاب گیر خودرو پارسو › › هر بسته شامل عدد پشه بند و آفتاب گیر قابل استفاده در تمامی اتومبیل ها قابلیت بالا و پایین کردن شیشه بدون نیاز به باز کردن پشه بند جلوگیری از ورود حشرات موزی به داخل اتاق خودرو › › مشخصات، قیمت و خرید آفتاب گیر شیشه عقب خودرو مدل مناسب › › خرید اینترنتی آفتاب گیر شیشه عقب خودرو مدل مناسب برای تیبا و قیمت انواع سایر لوازم خودرو متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا › پشه بند و آفتاب گیر خودرو › پشه بند و آفتاب گیر خودروهر بسته شامل عدد پشه بند برای تمام خودروهاقابلیت حرکت شیشه بدون نیاز به باز کردن


 

 
 
پشه بند و آفتاب گیر خودرو. هر بسته شامل 4 عدد پشه بند برای تمام خودروها. قابلیت حرکت شیشه بدون نیاز به باز کردن پشه بند. جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید ...
 سر نشینان یک خودرو معمولا راه حلی برای جلوگیری از آفتاب یا نور شدید آن ندارند و این باعث آزار و اذیت آن ها می گردد. پشه بند و آفتاب گیر خودرو یک محصول جدید و کاربردی است که همانند یک کیسه دوخته شده و بر سر درب خود ماشین کشیده می شود و اولین پرده ای است که می توان در هنگام استفاده شیشه را به راحتی بالا و پایین برد. پشه بند و آفتاب گیر خودرو در عین حالی که جلوی نور خورشید را می گیرید می توانید از ورود هوای آزاد بهره مند شوید. پشه بند و آفتاب گیر خودرو یک سپر توری مقابل شما و حشرت مانند پشه و مگش قرار می گیرد و میتوانید با خیال آسوده از هوای آزاد لإت ببرین. این مدل فری سایز بوده و برای اکثر خودروها قابل استفاده می باشد. در هر بسته از این محصول 4 عدد توری پنجره برای 4درب خودرو موجود می باشد.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



برچسب‌ها: خرید ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار فایل و آدرس bazarfile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3847
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2598
:: باردید دیروز : 224
:: بازدید هفته : 2598
:: بازدید ماه : 7632
:: بازدید سال : 38181
:: بازدید کلی : 76027