فروش ویژه سطل زباله درب دار خودرو
بازار فایل
فروش ویژه سطل زباله درب دار خودرو
پنج شنبه 17 آذر 1401 ساعت 5:49 | بازدید : 88 | نویسنده : بازار فایل | ( نظرات )

فروش ویژه سطل زباله درب دار خودرو • • • • °°• فروش ویژه سطل زباله درب دار خودرو فروش ویژه سطل زباله درب دار خودرو › سطل زباله درب دار خودرو فان طب ️ › · سطل زباله درب دار خودرو با تخفیف قیمت تومان محصول سطل زباله درب دار خودرو معرفی شده طبق تصاویر و توضیحات ارائه شده ارسال می گردد – فروشگاه اینترنتی میهن استور › › سطل زباله خودرو سطل زباله درب دار کرمان › › سطل زباله درب دار وسیله ای کاربردی برای همه خودروها فروش به صورت عمده محصول جدید سال ساخت کشور چین توضیحاتی در مورد سطل زباله درب دار این محصول یک سطل زباله با طراحی ویژه خودرو می باشد که برای زباله های تر و خشک مناسب است و برای جلوگیری از آلودگی داخل خودرو و › › سطل زباله خودرو › › سطل زباله خودرو تخفیف نظر ثبت شده تومان تومان سطل زباله خودرو ، یک محصول بسیار کارآمد مناسب برای استفاده داخل ماشین و همچنین کنار میز کار می باشد سطل زباله داخل خودرو دارای گیره نصب می باشد که قابلیت نصب در قسمت های مختلف ماشین را فراهم می کند › › سطلزبالهخودروسطل زباله ایلین مناسب درون خودرو فروشگاه انلاین کوییک لوکس › › سطلزبالهخودرو سطل زباله خودرو آیلین محصولی جدید می باشد که برای هر خودرویی ضروری است چراکه حفظ بهداشت محیط داخل ماشین برای سلامت افراد بسیار حائز اهمیت می باشد این سطل زباله با ابعاد ۸۱۲۱۹ سانتی متر و وزن ۱۲۳ گرمی که دارد به راحتی در هر کجای خودرو قابل نصب و استفاده است › خریدسطلزبالهخودروخرید پستی سطل زباله خودرو و ماشین اصل ارزان فروشگاه خرید › خریدسطلزبالهخودرو خرید سطل زباله خودرو درب دار مخصوص سطل آشغال ماشین خرید سطل زباله ماشین وسیله بی نظیر برای جلوگیری از کثیف شدن ماشین سطل زباله دائمی خودرو وسیله ی مناسب و کاربردی برای محافظت از محیط زیست خرید سطل آشغال ماشین برای جلوگیری از اتلاف وقت زیاد برای جمع آوری زباله داخل ماشین › سطلزبالهخودروخرید سطل زباله خودرو زیر قیمت بازار کال شاپ تی وی › سطلزبالهخودرو فروش ویژه سطل زباله خودرو به همین خاطر است که نیاز به سطل زباله برای حفظ نظافت داخل خودرو به شدت احساس می شود سطل زباله خودرو محصولی با طراحی زیبا و ابعادی متناسب با فضای داخل خودرو می باشد › › سطل زباله خودرو آیلین طمطراق › › دسته‌بندی سطل زباله رنگ طوسی ویژگی های این محصول درب دار بودن سطل جنس پلاستیک فشرده شده دارای دو عدد گیره جداگانه برای قرار دادن در محل دلخواه قابل نصب در مکان‌های مختلف خودرو از جمله درب، لبه جیب پشتی روکش صندلی، روی داشبورد و کنار سکوی اهرم دنده موارد بیشتر


 

 
 
سطل زباله درب دار خودرو، از جنس پلاستیک مرغوب با مقاومت بسیار بالا، دارای یک گیره اتصال به قسمت های مختلف.  قابل نصب در تمام خودروها ...
سطل زباله خودرو محصولی با طراحی کاربردی و زیبا علاوه بر استفاده در داخل ماشین قابل استفاده در کنار میز کار یا مطالعه، سالن آمفی تئاتر، سالن سینما و… می باشد.  همراه سطل زباله ماشین 1 عدد گیره ارائه شده است که توسط آن می توانید سطل زباله را در محل دلخواه قرار دهید. گیره نگهدارنده دارای لبه ای است که می توانید سطل زباله ماشین را در محل هایی مانند: کناره های درب خودرو، برروی لبه جیب پشتی روکش صندلی خودرو (مخصوص سرنشینان عقب) و… قرار دهید. همچنین این گیره دارای چسب دوطرفه می باشد که به کمک آن می توانید سطل زباله خودرو را در محل هایی مانند: داشبورد و کنار سکوی اهرم دنده (گیربکس) قرار دهید. جنس سطل زباله خودرو از پلاستیک تقویت شده می باشد. رنگ بدنه این محصول کاملا مشکی و دارای درب بازشونده با رنگ بندی متنوع است. درب دار بودن سطل زباله باعث می شود تا با تکان های خودرو، زباله از سطل خارج نشود. همچنین برروی درب سطل زباله خودرو سوراخی تعبیه شده است که از طریق آن می توان زباله های کوچک مانند: پوست تخمه، دستمال کاغذی و… را درون آن ریخته و دیگر نیازی به باز کردن درب سطل زباله خودرو نداشته باشید.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



برچسب‌ها: خرید ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار فایل و آدرس bazarfile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3847
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5659
:: باردید دیروز : 224
:: بازدید هفته : 5659
:: بازدید ماه : 10693
:: بازدید سال : 41242
:: بازدید کلی : 79088