بازار فایل
فروش ویژه ادکلن مردانه تام فورد نویر (Tom Ford Noir)
پنج شنبه 17 آذر 1401 ساعت 5:30 | بازدید : 102 | نویسنده : بازار فایل | ( نظرات )

فروش ویژه ادکلن مردانه تام فورد نویر (Tom Ford Noir) • • • • °°• فروش ویژه ادکلن مردانه تام فورد نویر فروش ویژه ادکلن مردانه تام فورد نویر › › عطر ادکلن تام فورد نویر مردانه › › عطر ادکلن تام فورد نویر عطری احساس برانگیز و شرقی است که مخصوص مردان مدرن، جذاب و با اصالت در سال ۲۰۱۲ میلادی ساخته شده است این عطر با ماندگاری و پخش بوی بالا جزو محبوب ترین عطرهای سال ۲۰۱۲ میلادی شناخته می شود برندهای ادکلن › ادکلن تام فورد نویر عطر عطرکده › قیمت تومان نفر ادکلن تام فورد نویر اصل عطری مناسب برای آقایان، با غلظت ادوپرفیوم و حجم میلی لیتر است که در سال توسط برند عطر تام فورد به بازار عرضه شده است عطر طبعی کاملا گرم و رایحه ای تلخ دارد همچنین ساختار رایحه آن متشکل از گروه های › › تام فورد نویر مردانه › › تام فورد نویر مردانه تام فورد نویر عطری است گرم و جذاب که شروعی نیمه شیرین و دلنشین از رایحه کهربا و همراهی رایحه گل رز دارد که تلخی و حس چوبی ملایمی نیز در کنارشان به مشام میرسد با گذر زمان گل رز ملایم شده و گلهای زنبق و مشک جایگزینش میگردند › › عطر تام فورد نویر مردانه فروشگاه عطرکلن › › عطر تام فورد نویر مردانه برند تام فورد شناسه محصول دسته عطر عطر مردانه ویژگی‌های محصول مناسب برای آقایان طبع گرم غلظت ادوپرفیوم حجم میلی لیتر موارد بیشتر گارانتی ضمانت اصالت کالا › › عطر تام فورد نویر فروشگاه عطر عبدو › › عطر تام فورد نویر عطری است با رایحه گرم و تلخ این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد عطر تام فورد نویر عطری است مردانه و شیک اگر به بطری نگاهی کرده باشید، بدون شک روی شیشه‌ی سیاه آن نام و در پایین آن نام را دیده‌اید › › عطر تام فورد نویر ادو پرفیوم › › خرید آنلاین تام فورد نویر ادو پرفیوم محصول سال و در گروه بویایی معطر ادویه ای جای می‌گیرد سبک بویی این عطر گرم می باشد با بهترین قیمت در فروشگاه آنلاین عطرافشان › › ادکلن مردانه تام فورد نویر › › ادکلن مردانه تام فورد نویر یک محصول فوق العاده از کمپانی تام فورد است که در سال معرفی و روانه بازار شده ، این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن مورد اقبال گسترده ای قرار گرفت ، به گونه ای که در گروه محبوب ترین ادکلنها در سال قرار گرفتاین ادکلن برای مردان شیک پوش با سلیقه های






ادکلن مردانه تام فورد نویر (Tom Ford Noir) پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب Tom Ford. رایحه ای که به یاد همگان می ماند. با ماندگاری فوق العاده عالی ...
عطر مردانه Tom Ford Noir عطریست آروماتیک و ادویه ای برای جنتلمن های واقعی. این عطر خلاقانه و جذاب در سال 2012 معرفی شد و به سرعت مورد استقبال تام فورد باز ها قرار گرفت. عطر مردانه تام فورد نویر یکی از محبوب ترین عطرهای سال 2012 می باشد.
رایحه ی اولیه آن شامل برگ شاه پسند ، رازیانه ، ترنج ، فلفل صورتی و بنفشه می باشد. رایحه ی میانی آن شامل رز ، شمعدانی ، زنبق ، جوز ، فلفل و مریم گلی بوده و رایحه ی اصلی و پایه تام فور نویر نیز از خس خس ، نعناع هندی ، انواع صمغ های معطر ، چرم ، وانیل ، عنبر و رایحه ای نادر و گرانبها که از حیوانی به نان Civet است گرفته میشود.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



برچسب‌ها: خرید ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار فایل و آدرس bazarfile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3847
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11641
:: باردید دیروز : 224
:: بازدید هفته : 11641
:: بازدید ماه : 16675
:: بازدید سال : 47224
:: بازدید کلی : 85070